טיול מאי 2023 - מבת שלמה לנחל עירון

האמת, חודש מאי היה עמוס פעילות ואירועים ולכן לא הספקתי להכין סיכום מטיול אחרון. אבל כדי לא לאכזב אני מפרסם טיול אביבי ומעניין שטיילתי בחודש מרץ ועדיין לא פרסמתי.

את הטיול התחלנו בתחנת הדלק של בת שלמה ונסענו מזרחה בשבילי פארק אלונה לכיוון נחל דליה ונ.ג. 189. האביב בשיאו והפריחה עוד משמחת את הלב והנחלים שופעים מים זורמים. בדרך פגשנו עדרי פרות עם עגלים או בשיא הריונם ושפע אנפיות בקר לבנות.

טיפסנו במעלה שופע מדרגות אבן אל נ.ג. (נקודת גובה) 189 הצופה אל נחל דליה ואל הכרמל וסיפרנו את סיפורה של הבקתה שהוקמה שם על ידי חברים מרמות מנשה, ועל אסון רבי הסרנים שנהרגו בהתהפכות הג'יפ שלהם.

משם המשכנו מזרחה בין שדות מוריקים וגבעות אל "ההר העגול" על יד מושב עמיקם. על ההר אנדרטה יפה ומקום נפלא לקיים את ההפסקה לארוחת הבוקר.

אחרי הארוחה חצינו את כביש 6 צפונה והגענו אל עין נילי, מעיין שוקק על יד מושב גבעת נילי. נסענו בין שדות פורחים וחורשות עבותות וגם עצרנו שוב לשתיית קפה, פצחנו בזמר ואפילו יצאנו במחול.

בהמשך טיפסנו על גבעה חשופה שבראשה ניצב טנק צהלי צבוע בלבן וממנה גלשנו אל הכפר מועאוויה וסימנו בכביש נחל עירון.

את חוויות הטיול, הנופים והפרחים, תוכלו לראות בסרטון שמימין.

מידע על טיולים ופעילויות נוספות, התקשרו לאיתי 052-2971119 או שלחו הודעה דרך צור קשר

שפע נושאים לשירה בציבור, הרצאות מזומרות, טיולים מזמרים, טיולים ברכבי שטח והרצאות על טבע האדם בהנחיית ד"ר איתי פלאות

לפרטים שלחו הודעה בצור קשר או התקשרו 052-2971119

לכרטיס ביקור דיגיטאלי לחצו כאן.