יצאנו, שישה רכבי שטח בהובלת ידידי לאור נבו לטייל בגליל התחתון. נפגשנו באזור התעשיה קדמת הגליל ומיד נסענו לתצפית מאתר קנקוזה - אתר ארכיאולוגי הבנוי כערימה גדולה של סלעי בזלת, המשקיף על בקעת ארבל ואגם הכנרת. ממערב לו ניצבות הפסגות של קרני חיטין.
לאחר התצפית מקנקוזה גלשנו אל בקעת ארבל, חצינו אותה מדרום לצפון וגלשנו בדרך תלולה אל ערוץ נחל ארבל. מהירידה לנחל ניתן היה לראות את התמונה המרשימה של הערוץ העובר בין מצוק ארבל לבין הר ניתאי.
בערוץ הנחל עדיין מצאנו זרימה חלשה של מים צלולים בין שיחים קוצניים של פטל קדוש ומעט עצי שיזף. במעלה הנחל עצרנו בצל חורשת אקליפטוסים קטנה להפסקת בוקר קצרה ולאחריה המשכנו לסוע במעלה הנחל, עברנו על יד עין ניתאי, נביעה קטנה היוצרת שלולית מים צלולים לצד הדרך. בהמשך ערוץ הנחל מתרחב ומטפס בין גבעות עגולות עד מחלף עילבון על כביש 65.