מצאת טעות? יש לך משהו לספר לי? שלח הודעה לכתובת itai@plaot.com ואענה בהקדם
בפזמון של השיר "שירו של צנחן" כתב המשורר, יורם טהרלב:שיפתח עלי, שיפתחאת העולם כולו אשכחאני לבד, והמצנחשיפתח שיפתחשיפתח עלי, עליבזמן החזרות לשיר בלהקת פיקוד מרכז נכח אלוף הפיקוד, רחבעם (גנדי) זאבי. גנדי כעס על הנוסח ואמר שהפזמון נשמע כמו תפילה לפתיחת המצנח ושצנחן בצה"ל לא מטיל ספק בכך שהמצנח יפתח (כצנחן וכישראלי, אני אישית חולק עליו...). לפקודתו של גנדי שונה הפזמון:כשיפתח עלי, כשיפתחאת העולם כולו אשכחאני לבד, והמצנחכשיפתח כשיפתחכשיפתח עלי, עלי
השיר נכלל בתוכנית לערב שירה בציבור "שירים בנעלים גבוהות - שירי הלהקות הצבאיות"
"שירו של צנחן" - להקת פיקוד מרכז
Tivonet
הצהרת פרטיות