טיול ספטמבר 2022 - נחל פולג ודרום השרון

איזור המרכז אינו מועדף לאחרונה לטיולים ברכבי שטח, בעיקר מפני שגופים שונים וחקלאים חוסמים דרכים בשערים, מחסומים ותלוליות עפר.

ובכל זאת יצאנו בספטמבר עם חבורת "בשטח עם שייקה" לטייל בדרום השרון.  יצאנו מצומת יקום ועברנו על יד ח'רבּת אלזַבָּאבִּדָה בדרך אל מושב אודים הפורח לצד כביש החוף. משם נסענו לראות את בריכת החורף - בירכת רמאדן, ולצערנו הבריכות היו יבשות, אולי בגלל הקיץ... חזרנו אל מסילת הרכבת והמשכנו לערוץ נחל פולג החוצה את דרום השרון. ערוץ הנחל החולי זימן לנו נסיעת חול חביבה עם גז קבוע והמנעות זהירה משקיעה. בסוף המסלול החביב התמודדנו עם טיפוס במדרון תלול אל מחוץ לערוץ.

המשכנו אל בירכת א-זוריקה, היא בריכת היקינטונים השופעת בעונה זו פריחה מרהיבה של יקינטון המים. המשכנו מתחת למחלף הדרים אל השטחים החקלאיים בדרך לשדה ורבורג. עצרנו במצפה ברק עמיחי איטקיס הצופה אל מרחבי השדות.

משדה ורבורג דילגנו אל הפרדסים של קבוץ רמת הכובש וסיימנו את המסלול בסמוך למכללת בית ברל. טיול קצר ונעים עם נופים חקלאיים מרחיבי לבבות ומזג אויר נעים.  את סיכומו של הטיול תוכלו לראות בסרטון המצורף.

מידע על טיולים ופעילויות נוספות, התקשרו לאיתי 052-2971119 או שלחו הודעה דרך צור קשר

שפע נושאים לשירה בציבור, הרצאות מזומרות וטיולים מזמרים בהנחיית ד"ר איתי פלאות

לפרטים שלחו הודעה בצור קשר או התקשרו 052-2971119

לכרטיס ביקור דיגיטאלי לחצו כאן.

אולי יעניין אותך לקרוא גם על...

טיול יולי 2022 - בעקבות שביל הסנהדרין מטבעון לשפרעם עם המוביל לאור נבו

גלתה סנהדרין… מלשכת הגזית לחנות ומחנות לירושלים, ומירושלים ליבנה, ומיבנה לאושא, ומאושה ליבנה, ומיבנה לאושה, ומאושא לשפרעם, ומשפרעם לבית־שערים, ומבית־שערים לציפורי, ומציפורי לטבריא

יצאנו בעקבות מושבי הסנהדרין בהובלת לאור נבו - ג'יפון נעים

להמשך קריאה
טיול יוני 2022 - שייט יאכטה במונטנגרו

מונטנגרו היא מדינה קטנה בדרום הבלקן בעלת שטח של 13812 קמ"ר (ישראל 22072 קמ"ר) ואוכלוסייתה מונה כ- 628,000. תושבים (בישראל כ- 9.5 מליון) והיא נמצאת בדרום הבלקן לחוף הים האדריאטי. יצאנו ארבעה זוגות למונטנגרו, שכרנו יאכטה לשבוע ונהננו מאוד!

טיול מאי 2022 - מדבר יהודה וצפון הערבה

יצאנו בתחילת חודש מאי לטיול בן יומיים באזור ים המלח. מזג אויר מושלם וחברים טובים.